نماینده ولی فقیه در لرستان؛

با کمک مردم کنگره ۶۳۰۰ شهید استان برگزار شود

شناسه : 2056 ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ منبع : فارس
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مردمی برگزار کردن و استفاده از آحاد مردم در برگزاری کنگره 6300 شهید لرستان هم‌چنین جریان سازی در بین آحاد جامعه از مهم‌ترین وظایف دست‌اندرکاران این کنگره است.
با کمک مردم کنگره ۶۳۰۰ شهید استان برگزار شود
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز_حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهدای لرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نقش لرستان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند« هم تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل و هم لشکر ۸۴ لرستان در جنگ نقش مهمی ایفا کردند» و این مدال افتخاری برای استان است.

وی تاکید کرد: رشادت‌های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج، عشایر و روحانیت لرستان در هشت سال دفاع مقدس اظهر من الشمس است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی سیاست‌گذاری‌های کنگره شهدای لرستان گفت: مردمی برگزار کردن و استفاده از آحاد مردم در برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان هم‌چنین جریان سازی در بین آحاد جامعه از مهم‌ترین وظایف این کنگره است.

شاهرخی بازسازی و نوسازی معنوی و فرهنگی را از دیگر وظایف و سیاست گذاری‌های این کنگره عنوان و افزود: باید توجه کرد که اگر کارهای انجام شده در مسیر این سیاست‌گذاری‌ها قرار ندارد حرکت را به سمت اصلی خود هدایت کنیم.

وی با بیان این‌که جذب اقشار جوان و نوجوان در کنگره از دیگر وظایف کنگره است، عنوان کرد: نقش جوانان و نوجوانان هم در مسئله جنگ و هم کرونا بسیار پررنگ بود.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تولید آثار فاخر و ماندگار فرهنگی مانند نشرکتاب، تولید مستند و  فیلم از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: معرفی نقش لرستان در جنگ و انعکاس رسانه‌ی آن در فضای حقیقی و مجازی از دیگر وظایف و سیاست گذاری‌های کنگره شهدا است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: زمانی که کارهای انجام شده رسانه‌‌ی نشود نتیجه‌ی در برندارد.

وی تعمیق روحیه انقلابی‌گری و تفکر جهادب را  از دیگر سیاست‌های کنگره شهدای لرستان عنوان کرد.

 

انتهای‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.