ایجاد تحول در ساختار اداری لرستان باعث گسترش فرهنگ دینی می‌شود

شناسه : 13186 ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: ایجاد تحول در ساختار اداری، علاوه بر رفع مشکلات، ایجاد آسایش و رفاه، باعث گسترش فرهنگ دینی و ارتقای رشد در این استان می‌شود.
ایجاد تحول در ساختار اداری لرستان باعث گسترش فرهنگ دینی می‌شود
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی اظهار کرد: یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و هیئت دولت اهمیت اعتماد مردم نسبت به دولت بود که به آن اشاره داشتند اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه دولت است و البته این اعتماد کمی آسیب دیده است.

وی با اشاره به اینکه حرف و عمل و مسئولان باید یکی باشد تا مردم به آن‌ها اعتماد کنند، افزود: امروز با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی در لرستان، اعتماد مردم نسبت به مسئولان آسیب دیده و انتظار ما از دولتمردان این است که مدیران با برنامه برای لرستان انتخاب شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه یکی از راه‌های بازسازی اعتماد مردم نسبت به مسئولان این است که رییس جمهوری، وزرا و معاونان آن‌ها در قبال همه ملت مسئول باشند و کارهایی انجام دهند که عموم مردم از آن‌ها نفع ببرند، بیان کرد: عمل به وعده‌های داده شده، زندگی ساده و به دور از تجمل‌گرایی کارگزاران اسلامی، تحول در ساختار اداری کشور و استان باعث بازسازی اعتماد مردم نسبت به مسئولان می‌شود.

شاهرخی ادامه داد: ایجاد تحول در ساختار اداری لرستان علاوه بر رفع مشکلات، ایجاد آسایش و رفاه، باید باعث گسترش فرهنگ دینی و ارتقای رشد این فرهنگ در استان شود.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به شیوع ویروس کرونا ادامه داد: این ویروس روزانه موجب مرگ عده بسیاری از هم‌وطنان می‌شود که تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌های اجتماعی، دوری از تجمعات غیر ضرور می‌توان در برابر آن ایستاد.

وی همچنین به سالروز شهادت جمع زیادی از هم‌وطنانمان در ۱۷ شهریور ۵۷ اشاره داتشت و خاطرنشان کرد: ملت مقاوم ایران در آن روزهای سخت چون سدی آهنین مقابل رژیم تا دندان مسلح طاغوت ایستادند و جمع زیادی از آن‌ها هم به شهادت رسید که شهادت آنها فصل جدیدی از مبارزات با طاغوت را گشود.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنانش با بیان اینکه شهادت این جمع باعث شد مجاهدت ایرانیان در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ با رهبری امام راحل و جانفشانی ملت مبارز ایران اسلامی به ثمر بنشیند، افزود: خروج آمریکا از افغانستان پس از ۲۰ سال اشغال و کشتار مردم باید برای افرادی که به آن ( آمریکا) دل بسته‌اند درس عبرت باشد تا بدانند هیچ منفعتی برای کشورهای دیگر نداشته است.

پایان‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.