امنیت کشور حاصل جان‌فشانی ارتش و نیروهای مسلح است

شناسه : 19376 ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ منبع : ایرنا
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: اگر کشور در امنیت به سر می‌برد حاصل جان‌فشانی ارتش و نیروی‌های مسلح می‌باشد.
امنیت کشور حاصل جان‌فشانی ارتش و نیروهای مسلح است
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید “احمدرضا شاهرخی” امروز در آیین رژه نیروهای مسلح بمناسبت روز ارتش در خرم‌آباد اظهار کرد: نیروهای مسلح و ارتش یکی از مظاهر و عناصر اقتدار ملی در نظام اسلامی می‌باشند و در دوران دفاع مقدس شاهد سرافرازی ارتشیان بودیم که شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌ است.

وی افزود: زمانی که به ظاهر جنگ نظامی نیست اما ارتش مایه اطمینان و آرامش ملت می‌باشد همچنین اقتدار نیروهای مسلح و ارتش به برکت معارف و آموزه‌های اسلامی و هدایت مقام معظم رهبری بوجود آمده و مردم نیز قدردان تلاش و مجاهدت آنان هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و عشایر غیور در مواقعی که کشور به امداد نیاز دارد با حضور در مناطق مختلف آماده خدمت رسانی خواهند بود و سبب التیام خانواده‌های آسیب دیده از حوادث طبیعی می‌شوند.

شاهرخی بیان کرد: حضور موفق لشکر ۸۴ لرستان، دیگر ارتشیان و رشادت‌ این قشر در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است زین رو امروز ارتش جمهوری اسلامی نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی و دینی می‌باشد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های نظامی ارتشیان پایبند به احکام اسلامی است ادامه داد: ارتشیان از دانش کافی برخوردار هستند همچنین بین نیروهای مسلح اتحاد وجود دارد که رمز پیروزی است.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: عزت، شکوه و عظمت دین در سایه اقتدار ارتش می‌باشد که مایه امید دوستان و رعب و وحشت دشمنان شده و اگر کشور در امنیت به سر می‌برد حاصل جان‌فشانی ارتش و نیروی‌های مسلح می‌باشد.

پایان‌خبر/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.