امروز نیازمند مجاهدت فرهنگی، تعلیمی و تربیتی بانوان هستیم

شناسه : 21914 ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز بیش از گذشته به مجاهدت فرهنگی، تعلیمی و تربیتی بانوان نیاز داریم.
امروز نیازمند مجاهدت فرهنگی، تعلیمی و تربیتی بانوان هستیم
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز؛  حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در آیین رهروان زینبی اظهار کرد: بانوان در طول تاریخ اسلام نقش ممتازی را در رسیدن به اهداف متعالی و قله‌های رفیع در تمامی بخش‌ها ایفا کردند.

وی با بیان اینکه بانوان در تمام حوادث واقعه کربلا نقش آفرین بودند و عاشورا مختص مردان نبود و زنان هم حضور داشتند و در انقلاب اسلامی ما هم این چنین بوده افزود: امروز بیش از گذشته به مجاهدت فرهنگی، تعلیمی و تربیتی بانوان نیاز داریم.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: جایگاه بانوان تعلیم و تربیت، انسان‌سازی فعالیت اجتماعی با حجب و حیا و متانت زنانه است و برای رسیدن به پیروزی نهایی باید با الگو از حضرت زینب(س) در مسیر حرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: بانوان در کربلا نقش خود را به خوبی ایفا کردند به طوری که ۹ تن از مادران شهدا در کنار حضرت زینب(س) حضور داشته و تدبیر کردند و امروز جامعه نیازمند این چنین بانوانی است.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت:  همزمان با بازگشایی مدارس، نیاز است که بانوان فرهیخته مشارکت کنند تا بتوانیم سال تحصیلی خوبی را آغاز کنیم و با پیروزی بر دشمن اهدافی که امامین انقلاب معین کردند به سر منزل مقصود برسانیم.

پایان‌خبر/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.