استاندار: لرستان به لحاظ اعتبارات و منابع کشاورزی شرایط خوبی دارد/ ضرورت حمایت از کشاورزان

شناسه : 18109 ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
استاندار لرستان گفت: اکنون در این حوزه کشاورزی وجود ندارد اگر چه در برخی بانک‌ها موانعی هست اما به لحاظ اعتبارات و منابع کشاورزی استان در شرایط خوبی است.
استاندار: لرستان به لحاظ اعتبارات و منابع کشاورزی شرایط خوبی دارد/ ضرورت حمایت از کشاورزان
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز، فرهاد زیویار در آیین باغزگشایی هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در خرم‌آباد با بیان اینکه  یک هزار میلیارد تومان اعتبار به سه حوزه آب، راه و کشاورزی استان اختصاص یافت که بخش بزرگی از اعتبارات کشاورزی مربوط به ایستگاه‌های پمپاژ است، اظهار کرد: در این نمایشگاه بخش‌های ماشین آلات، آبیاری و نهاده‌های دام وجود دارد و نمونه‌هایی از قابلیت‌های این حوزه به نمایش درآمده است.

وی با اشاره به حضور دیگر استان‌ها در قابلیت نرم افزار و ماشین آلات در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه اقدامی رسانه‌ای در حال انجام است.

استاندار لرستان با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده در حوزه کشاورزی پس از سفر رییس جمهور به لرستان ادامه داد: اکنون در این حوزه محدودیتی وجود ندارد اگر چه در برخی بانک‌ها موانعی وجود دارد اما به لحاظ اعتبارات و منابع کشاورزی استان در شرایط خوبی است.

زیویار افزود: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده در حوزه کشاورزی استان امکان پاسخگویی با تقاضاهای موجود وجود دارد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از کشاورزان استان گفت: بر اساس امکانات استان و برنامه ریزی‌های وزارت جهاد کشاورزی افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان در اولویت قرار دارد.

زیویار گفت: کشاورزی قراردادی می‌تواند آرامش دهنده کشاورز و مصرف کننده باشد.

وی در خصوص تکمیل طرح‌های ایستگاه‌های پمپاژ استان بیان کرد: در سه بخش آب، راه و کشاورزی اعتبارات بالای یک هزار میلیارد تومان است و درصد بالایی از اعتبارات کشاورزی مربوط به ایستگاه های پمپاژ آب است.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.