از مادران رومشگانی تجلیل بعمل آمد

شناسه : 12230 ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشگان گفت: در حاشیه جشنواره حجاب و عفاف از ماداران رومشگانی دارای چهار فرزند تقدیر بعمل آمد.
از مادران رومشگانی تجلیل بعمل آمد
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز، کیانوش سوری در این رابطه اظهار کرد: به‌منظور ارج نهادن به مقام شامخ خانواده و تأکید مؤکد مقام معظم رهبری بر لزوم افزایش جمعیت در جامعه و نقش فرزندآوری در دین مبین اسلام به دو نفر از بانوان جوان رومشگانی که از نعمت چهار فرزند برخوردار شده‌اند به رسم یادبود در جشنواره حجاب و عفاف تقدیر بعمل آمد.

وی افزود: بانوان و فعالان حوزه حجاب و عفاف جامعه ما علیرغم مشغله‌های اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی و شغلی، مادری را به‌عنوان جهاد امروز خود برگزیده‌اند و با استعانت به ائمه اطهار علیه‌السلام، برای نجات جامعه و پویایی آن در آینده و شکست بحران کاهش و پیری جمعیت، برای به دنیا آوردن فرزند و اهتمام به تربیت دینی آن‌ها همدل و همراه با فرمان ولی امر خود شده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشگان تصریح کرد: امیدواریم با همت دستگاه‌های متولی فرهنگ و دیگر ادارات در شهرستان رومشگان در آینده نزدیک بتوانیم همایش یا جشنواره با این موضوع ازدواج و فرزندآوری برگزار کنیم و از پدران و مادران جوانی که نسبت به فرزند آوری اقدام کرده‌اند تقدیر شایسته‌ای بعمل آید تا تشویقی برای زوج‌های جوان و همچنین تک‌فرزندها در جامعه باشد.

پایان‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.