از ظرفیت بسیج برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار استفاده خواهد شد

شناسه : 15911 ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
استاندار لرستان گفت: بسیج عضو کارگروه اشتغال استان است و در برنامه‌های آتی از ظرفیت بسیج برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار بهره‌گیری خواهد شد.
از ظرفیت بسیج برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار استفاده خواهد شد
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز، فرهاد زیویار در کارگروه بسیج سازندگی که امروز جمعه سوم دی ماه برگزار شد، عنوان کرد: بسیجی بودن یک افتخار است که انسان را به انجام عمل خیر ترغیب می‌کند.

وی افزود: شورای جهادی بسیج همچنین مطالبات خود را در یک قالب گزارش جامعی ارائه داد که لازم است با ایجاد همکاری و تعامل میان دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع این مشکلات کوشید.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تصمیمات لازم در جهت انجام فعالیت‌های کارگروه بسیج سازندگی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی اتخاذ شد، ادامه داد: در بحران‌ها و صحنه‌های حساس کشور هر جا که نیاز به توان بسیج بوده با حضور خود و با کمترین امکانات بهترین عملکرد و کارنامه را ارائه داده است.

زیویار با تاکید بر اینکه بسیجی بودن یک افتخار است، تصریح کرد: بسیج سازندگی یک ظرفیت مهم در کشور و درجه‌ای از توانمندی است که قابلیت انجام کارهای بزرگ برای خدمت به مردم را دارد و از این ظرفیت مهم باید به بهترین شکل استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بهترین رهبر دنیا خود را یک بسیجی می‌داند، خاطرنشان کرد: بسیج ظرفیتی است که به ابتکار امام راحل (ره ) در کشور به وجود آمد و در سال‌های پس از انقلاب با ارائه راه‌کارهای مناسب، زمینه انجام کارها را فراتر از چارچوب‌ها و قالب‌های محدود کننده، فراهم ساخت.

زیویار در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تعهد از مهم‌ترین عناصری است که با روحیه بسیجی سازگار است که در کنار نظم و مدیریت صحیح می‌تواند کارهای بزرگی را با رویکرد خدمت به کشور پیش برد، تصریح کرد: بسیج عضو کارگروه اشتغال استان است و در برنامه‌های آتی از ظرفیت بسیج برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار بهره‌گیری خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: مقام و جایگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی صرفاً برای خدمت به مردم تعریف شده و بسیار مهم است این خدمت رسانی با روحیه بسیجی آمیخته و اجرا شود، زیرا بسیج زمان و مکان نمی‌شناسد و هر جا که نیاز باشد حضور موثر خواهد داشت.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.