نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

اجرای عدالت در دستگاه‌های اجرایی مورد توجه مسئولان انقلابی قرار بگیرد

شناسه : 14531 ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عدالت‌خواهی، برنامه‌ریزی و اجرای عدالت در سطح دستگاه‌های استان باید مورد توجه همه مسئولان انقلابی قرار گیرد.
اجرای عدالت در دستگاه‌های اجرایی مورد توجه مسئولان انقلابی قرار بگیرد
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه ملت ایران اسلامی به ویژه مردم لرستان در روز ۱۳ آبان، سیلی محکمی به استکبار و در راس آن دولت چپاولگر آمریکا زدند، اظهار کرد: دومین سیلی محکمی که طی چند روز گذشته به سردمداران دولت غارتگر آمریکا زده شد، توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه نیروهای آمریکایی با حمله به نفتکش ایرانی و هدایت آن به مکانی دیگر باعث شد که جان بر کفان سپاه پاسداران با اجرای عملیاتی پیچیده بر روی عرشه کشتی سرقت شده حاضر شوند و این کشتی را علیرغم تلاش‌های هوایی و زمینی نیروهای آمریکایی به سمت ایران هدایت کنند و این خود ضربه سنگینی به پیکره نیروهای آمریکایی بوده است، افزود: این حرکت سپاه پاسداران به کشورهای همسایه ایران اسلامی نشان داد همچنان آمادگی برپایی امنیت در دریاهای کشور عزیزمان را داریم.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: از حضور همه اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی، جوانان و نوجوانان هلال احمر، جوانان انقلابی  در برپایی نمایشگاه بصیرت افزایی و استکبار ستیزی که هنرمندانه حضوری فعال داشتند تقدیر و تشکر داریم.

شاهرخی با بیان اینکه آیت الله رئیسی ریاست جمهوری اسلامی کشورمان برای پنجمین بار بر مبارزه با فساد و بسترهای فسادزا تاکید کردند، بیان داشت:  امید می‌رود در دولت سیزدهم از سوی وزرا و معاونان آنها مبارزه با فساد و بسترهای فسازا در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در استان لرستان باید مبارزه با فساد و بسترهای فسادزا با موشک نقطه‌زن عدالت مورد اصابت قرار گیرند تا هیچ‌کس اجازه فساد و بسترهای فسادزا را ایجاد نکند، گفت: عدالت‌خواهی، برنامه‌ریزی و اجرای عدالت در سطح دستگاه‌های استان لرستان باید مورد توجه همه مسئولان انقلابی قرار گیرد.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: امروز متاسفانه یکی از شهرهای استان لرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و ۵ شهرستان دیگر در استان زرد می‌باشند که این نشانه این واقعیت است که باید مراقب باشیم.

وی از همه اقشار مختلف مردم خواست ضمن همکاری با مراکز تزریق واکسن کرونا را در اولویت خود قرار دهند.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.