آغاز ثبت‌نام تعاون‌گران در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر

شناسه : 25586 ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت‌نام تعاون‌گران در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در این استان خبر داد.
آغاز ثبت‌نام تعاون‌گران در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر
پ
پ

به گزارش ماژین نیوز، سیدفرهاد ناصری‌نیا با بیان اینکه مدیران شرکت‌های تعاونی سطح استان می‌توانند برای حضور در این جشنواره با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند https://taavoni.mcls.gov.ir نسبت به ثبت‌نام و یا به روزرسانی مدارک و مستندات خود اقدام کنند، اظهار کرد: هدف برگزاری این جشنواره شناسایی و انتخاب برترین‌های حوزه تعاون با محوریت خلاقیت و تحول در راستای اشتغال است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در راستای توسعه و ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری، فرهنگ‌سازی در کار گروهی و جمعی، معرفی واحدهای نمونه به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار و هم افزایی و مشارکت تعاونگران در توسعه اقتصادی کشور است، افزود: ایجاد، توسعه و حمایت از شرکت‌های تعاونی در سطح لرستان نقش مهمی در رونق تولید و معیشت مردم دارد.

ناصری گفت: تعاونی‌ها می‌توانند با مشارکت مردم و تجمیع سرمایه‌های کوچک خود تحول بسیار مهمی در اشتغال و اقتصاد کشور داشته باشند.

وی افزود: نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در سطح استانی و ملی شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.